Harder
2005. Mar 18., 20:09
itt lehet folytatni, az előzőt bezárom (elérte a 100 oldalt, ha minden igaz akkor jobban terheli a szervert mint egy friss topic - infó a hwsw-ről)
Előzmény:
Invision Power Board I.
kukac7
2005. Mar 18., 23:24
ezt is megeltuk.

talan ez volt a legforgalmasabb topic.
BlackY
2005. Mar 19., 00:33
Nem talán, biztosan...

Amúgy... Hát igen, egyre több ilyen "nevezetes ponthoz" érkezik a tutorial.hu... Szerintem.

BlackY
delux
2005. Mar 19., 20:40
Sziasztok.
tvn-ről phpmyadninnal exportáltam az sql-t. Phptriadban a htdocs/forumba letöltöttem ftp-ről a fórumot. Amit találtam átírtam conf_global.php-ban. Megcsináltam az adatbázist localhoston. De localhoston mégsem megy a fórum. Tudnátok segíteni, hogy mit rontok el? Vagy mit kell még átírni?
Ha lehet úgy válaszoljatok, hogy eléggé kezdő vagyok.
Segítségeteket előre is köszi.
delux
2005. Mar 19., 20:42
Ja és ipb 1.3.1-ről van szó.
Harder
2005. Mar 19., 20:44
vmi hibaüzenet vagy esemény leírás azért segíteni, mert így azon kívül hogy nem megy, semmit nem tudni..
delux
2005. Mar 19., 20:48
Harder
2005. Mar 19., 20:49
Szerintem vmit elírtál az adatbázissal kapcsolatos adatoknál (név, jelszó pl.)
delux
2005. Mar 19., 20:51
Csak a conf_global.php-ban kell átírni dolgokat? És az sql-ben át kell írni valamit. Bocs a sok kérdésért de nem nagyon látom át.
Harder
2005. Mar 19., 20:52
csak a konf global-ban. Ha nagyon nem megy, próbáld meg úgy hogy egy fórumot feltelepítesz localhost-ra, majd a phpmyadmin-on keresztül kicseréled az sql-t.
delux
2005. Mar 19., 20:54
Ok megpróbálom. Köszönöm.
delux
2005. Mar 19., 21:13
Bocs a lámaságért, de
ezt , hogy tudom orvosolni? Feltelepítettem egy új fórumot localhostra aztán sql-t importáltam. És most ez van.
Harder
2005. Mar 19., 21:17
Fut a mysql szervered?
delux
2005. Mar 19., 21:19
QUOTE(Harder @ 2005. Mar 19., 21:17)
Ha arra gondolsz akkor a winmysqladmin el van indítva plusz az apache fut még.
Ill mielőtt importáltam volna az SQL-t akkor elindult a fórum.
delux