Google AdWords – Keyword Tool


A Google Adwords programban lehet feladni a hirdetéseket, ám ehhez fontos tudni, hogy a reklámodat mely kulcsszavakra szeretnéd megjelentetni.

Ehhez a kulcsszóválasztáshoz nyújts segítséget a Google Adwords Keyword Tool, ahol beírva az általad kigondolt kifejezés(eke)t a program kidobja, hogy mely kulcsszavakra mennyien hirdetnek és mennyire keresett. Pontos számokat nem jelenít meg, ám az oszlopokat lehet rendezni így elég jó kiindulási pont lehet, hogy mely kifejezésekre történő megjelenésért arányait tekintve mennyit kell majd fizetni és mennyi látogatót hozhat. A Google Adwords egyébként nem csak azt mutatja meg, hogy a mi általunk megadott kulcsszavak mennyire keresettek és mennyien hirdetnek rá, hanem a “Használjon szinonímákat” opció bekapcsolásával jóval több lehetőség, kulcszó között lehet majd szemezgetni.

A felületen beállítható, hogy mely ország és mely szerint mutassa a találatokat (Magyarország és a magyar nyelv is választható).
Amire érdemes figyelni, hogy ha magyar tartalomra optimalizálsz, a keresett kulcsszavak közé ne kerüljön be olyan, mely idegen (pl. angol) nyelven is létezik illetve hirdetnek rá.

Link: Google Adwords – kulcszó választó eszköz online

Kapcsolódó bejegyzések:
  • A keresőoptimalizálás során kiemelkedően fontos lépés, hogy a kulcsszavaidat jól válaszd meg, hisz ezen fog múlni a forgalmad és hogy kik találják meg a lapot. A …

  • Hasznos link, mely azoknak lesz segítség, akik a szeretnék letenni az Adwords új Képesítőprogramjának vizsgáit. A lapon a jobb oldalon lehet megtalálni az egyes …

  • A program egy online kulcsszóválasztó eszköz, mely segítségével könnyen találhatunk a keresett kifejezéshez kapcsolódó egyéb kulcsszavakat vagy kulcsszó párosoka …

  • Az online eszköz segítségével könnyű a kulcsszó választás.Az online, ingyenesen elérhető eszköz nagyszámú keresési statisztikák alapján ajánl kulcsszavak …

  • Mail-ben kaptam a mai nap, adsense-t használóknak lehet érdekes a hír:Ezúton tájékoztatjuk, hogy AdSense-fiókját hamarosan ki fogjuk bővíteni egy új funkcióv …

A cikket beküldte: Harder (http://blog.harder.hu)

Szólj hozzá
a Google AdWords – Keyword Tool c. bejegyzéshez

- Engedélyezett HTML elemek: <a> <em> <strong> <ul> <ol> <li>
- Forráskód beküldéséhez tedd a kódot ezek közé: <pre lang="php" line="1">Kódrészlet helye itt</pre>