Kezdőlap Címkék Actionscript

Címke: actionscript

Hajsza az idővel – vektormetszéspont számoló algoritmusok

Vektorok metszéspontjait nagyon sokféleképpen lehet számolni, mi a két leglogikusabb változattal foglalkozunk. Az egyik módszer a normálos-vektoriális szorzatos ( per product ), a másik...

Ismerkedés az ActionScript 3-mal, 5. rész – Kamerával irányított labda

Igen, és sorozatunk végére érkeztünk, jutalomképpen egy igen látványos és zsír dolgot fogunk megvalósítni: a kamera inputtal fogjuk irányítani az előző részekben felprogramozott labdánkat. Szükségünk...

Real – time mandelbrot rotozoom AS3-mal

Elképesztő, és meg tudja csinálni, mindjárt sírok, utoljára 1993-ban csináltak ilyet, assemblerben, 4K-s demóba, jahaaaj, a történelem ismétli önmagát :) megnézheted a cuccot itt. //begin // // package...

Mandelbrot-halmaz ActionScript 3-mal

Az ötödik rész előtt lazításképpen írjunk gyorsan egy Mandelbrot-halmaz rajzoló algoritmust. A Mandelbrot halmaz azon pontok halmaza a komplex számsíkon, amelyekre a z(i) =...

Ismerkedés az ActionScript 3-mal, 4. rész

Na tehát akkor most kellene egy bitképet húznunk a labdánkra, meg pattanásra hangot kéne kibocsátani magunkból ( de nem a fürdőben, haha :) )....

Ismerkedés az ActionScript 3-mal, 3. rész

Az előző két részben eljutottunk odáig, hogy van egy jó randa pattogó labdánk. Szebb lehetne, ha mondjuk nem méreteződne át a böngészőablakkal együtt, jó...

Ismerkedés az ActionScript 3-mal, 2. rész

Nos, az előző részben rajzoltunk egy gyönyörű piros focilabdát, ami nem is rossz ahhoz képest, hogy narancssárgát akartam, haha :) Játsszunk tovább a lehetőségeinkkel....

Ismerkedés az ActionScript 3-mal, 1. rész

Bizony, már nagyon előrehaladott állapotban van maga a nyelv is, a Flash Player 9-essel, és a Flex 2-vel egyetemben, pár hónapon belül élesíti az...