Google Insights for Search

Nemrég jelent a Google újabb szolgáltatása, a Google Insights for Search. A minap már megemlítettem az egyik hírben, de most nézzük meg kicsit alaposabban, mire is jó illetve milyen lehetőségeket nyújt.

A kulcsszó kereséshez illetve a kulcsszavak/trendek vizsgálatához már eddig is számos eszköz állt a rendelkezésünkre, de Google Insights for Search ezentúl az eddigi módszerekhez képest mélyebb, alaposabb és mondhatjuk hogy részletesebb viszgálatot tesz lehetővé.

Google Insights for Search

Az oldalon megadhatunk a Google Trends-hez hasonlóan több szót/kifejezést is, melyeket vizsgálni akarunk, ám az Insights for Search szolgáltatásnál többfajta szűrő is a rendelkezésünkre áll, melyekkel pontosíthatjuk, szűkíthetjük a találatokat.

A szűrők az alábbiak:

– helyszín/terület (pl. szűkíthetjük Magyarországra a vizsgálatot)
– dátum (évekre szűrhetünk)
– témák (pl. autókkal kapcsolatos szűrést akarunk végrehajtani, de a tudomány területe érdekel)

Továbbá a vizsgálatokat végezhetjük

– keresett kifejezés,
– helyszín/terület,
– időintervallumok

alapján. Ezeknek köszönhetően a lehetőségek száma szinte végtelen, nagyon sok érdekes információt lehet kinyerni vele. Jómagam hosszú időre a monitor elé ragadtam a “Google Insights for Search” szolgáltatásnak köszönhetően és újabb és újabb vizsgálatokat futtattam le, melyekre már régóta kíváncsi voltam.

1 hozzászólás

  1. Hello,

    Lehetséges, hogy mondjuk az első 100 találatot adja ki 10 helyett? Ha nem van esetleg bármilyen másik program, amive hasonló kereséseket lehet végezni,de az eredények száma nagyobb

    Köszi

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét