TikTok hirdetés – Magyarországon nem elérhető

Mivel a magyarországi fiatalok egyre nagyobb számban használják a TikTokot, így a magyar marketing piac is kezdi lereagálni ezt a jelenséget és kezdene hirdetni TikTokon. Így ügynökségi szinten felvettük velük a kapcsolatot, de sajnos azt a választ kaptuk, hogy a TikTok Ads Magyarországon nem elérhető.

A konkrét válasz ez volt:

Many thanks for your inquiry. Nice to e-meet you. This is TikTok Ads Team.

Currently we haven’t had your targeting market opened.

Monetized markets:
North America: United States, Canada
Europe: Germany, Spain, France, Italy, United Kingdom, Russia, Poland
Oceania: Australia
MENA: Egypt, Turkey, Saudi Arabia, Bahrain, Kuwait, Qatar, Oman, United Arab Emirates
East Asia: Japan, South Korea, HongKong(China), Taiwan(China), Mainland China (Douyin available)
Southeast Asia: India, Vietnam, Indonesia, Malaysia, Thailand, Singapore

Úgyhogy erre a lehetőségre úgy tűnik előre nem látható ideig várniuk kell a magyar hirdetőknek.

Így marad az influencer marketing, kereshetünk olyan ügynökségeket, vagy TikTok celebeket, akiket megbízhatunk azzal, hogy népszerűsítse a cégünket/termékeinket.

Kiegészítés: Ahogy Kalmár Attila jogosan észrevételezte hozzászólásban (ezúton is köszönjük) a Facebook Audience Network elhelyezései közt benne van a TikTok is. Így, ha le tudunk mondani arról, hogy nem kontrollálhatjuk, hogy valóban a TikTokon jelenjen meg a hirdetésünk, illetve, hogy nincsenek konkrétan a TikTokra vonatkozó statisztikáink, úgy lehet kísérletezni vele. Az Audience Network, (nem igazolt, csak szubjektív) tapasztalataim szerint az elmúlt években bővült. Pl. a Skype-on megjelenő hirdetések is innen erednek. Úgyhogy, ha van rá lehetőség, egy kísérletet megérhet csak Audience Networkre futtani hirdetéseket, kihasználva azt, hogy így olyan felületeken is megjelenhet a hirdetésünk, ahol egyébként nem tudnánk hirdetni. Ha bővíteni akarjuk az eléréseinket a Google és a Facebook keretein túl, akkor ez akár egy jó lehetőség is lehet.

Cseh Szilvia
Szabadúszóként Google és Facebook hirdetésekkel, online marketing stratégiával foglalkozom. Az online marketing több területén, projekt menedzsmentben és üzletfejlesztésen is dolgoztam. Kiemelten fontos számomra a szakmai edukáció. A nyílt, őszinte kommunikáció, az átláthatóság és az egyenrangú partneri kapcsolat.

1 hozzászólás

  1. Azért féligmeddig van megoldás, mert a Facebook Audience Network hirdetéseit megjeleníti, így nálam bőven van csipszreklám, bank hirdetés, ingatlan, stb. (Szerbia)

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét