Nagy Webáruház Felmérés 2012 (PDF)

Pont pár napja néztem át egy barátom miatt a tavalyi, 2011-es webáruház felmérést és így ma reggel örömmel láttam a hírt, hogy megint elkészült a Nagy Webáruház Felmérés (2012), remek anyag, rengeteg hasznos információval.

letölthető a nagy webáruház felmérés legújabb, 2012-es verziója PDF-ben

A felmérés a WebShop Experts és az Árukereső együttműködésében készült el, thx minden résztvevőnek, hogy ezeket az információkat megosztják a nagyközönséggel. Nem csak webáruház tulajdonosoknak lesz hasznos, bizonyára a legtöbb fejlesztőt is érdekelni fogja az anyag.

A felmérés tartalom:

  • Bevezető
  • Hogyan változott a webáruházak forgalma az előző évhez képest?
  • Fejleszteni vagy nem fejleszteni? – A bűvös kérdés
  • Mennyi az átlagos napi látogatottság?
  • Öreg, régi. Számít a kor egyáltalán?
  • … és akkor az a bizonyos konverziós ráta:
  • A régebbi áruházakban többet költenek?
  • Mit tudhatunk a vásárlási szokásokról?
  • Marketing eszközök – Ki mire esküszik?
  • Mivel mérik az eredményeket?
  • Hogyan viszonyulnak az újdonságokhoz?
  • Mi a helyzet a közösségi vásárlásokkal? Kell még félni tőlük?
  • Ki miben szeretne fejlődni?
  • Végül egy kérdés, ami mindenkit foglalkoztat
  • Összegzés

Letölthető innen: nagy_webaruhaz_felmeres_2012.pdf

Hugyecz Görgy (Harder)
20+ éve munkám és hobbim is az online világhoz köt. Az utóbbi 10+ évben leginkább keresőopimalizálás (SEO) témában tevékenykedem, mellette pedig Google Ads és Facebook PPC fronton is segítem ügyfeleimet. Korábban 10+ évig webgrafika, sitebuild, weboldal készítés témakörben mozogtam.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét