Hasznos funkció, amivel nyomon tudjuk követni, hogy áll az accountunk, valamint a megfellebbezett hirdetéseink.
Itt érhetjük el: https://business.facebook.com/accountquality
Ez amiatt jó, mert pontosabb rálátásunk lesz arra, hogy ilyen szempontból mi a helyzet az accountunkban. Továbbá könnyebb figyelemmel kísérni azt, hogy hogy állnak a megfellebbezett hirdetéseink.
Ez leginkább a nagyobb volumenű, Facebook szempontból kényesebb témájú fiókoknál jelent igen nagy segítséget.
Egy példát hozva, hirdetek munkaerő közvetítéssel foglalkozó céget. Mivel több üzletáguk van, 3 account tartozik hozzájuk. Csak az egyik accountjukban 30 kampány és 170 hirdetés fut átlagban. Ezt lehet szorozni hárommal. Amikor bevezették, hogy a Facebook nagyjából élből kivágta azokat a hirdetéseket, amik állással kapcsolatosak, sok munka, idő, energia és odafigyelés volt kézben tartani a fiókokat, hogy minden letiltott hirdetést időben megfellebbezzünk, és, ha mégsem hagynák jóvá, akkor lépni tudjunk. Az ilyen és ehhez hasonló esetekben lehet igen hasznos eszköz az Account Quality.
![Facebook Account Quality](https://www.tutorial.hu/uploads/2019/11/Facebook-account-quality-1024x481.jpg)
Mint láthatjuk, tudunk szűrni dátumtartományra, valamint irányelvre is. Továbbá tudunk fellebezést is indítani innen.