Linux pingvin (Tux) készítése

Ez a Tux sokkal összetettebb, mint az előző, ezért jobbnak láttam, ha mellékelek egy PSD fájlt az összes szükséges formával.
Tehát itt a minta: tux-g2-en.psd
A PSD két réteg-csoportot tartalmaz. A felső lesz az, amelyikkel a tutorial során dolgozni fogunk. A második a Tux részek modelljeit tartalmazza.

Kezdjük is el ezt a hosszú, nagyon hosszú tutorialt.

A Tux felépítése

1.) Kattints a „Final tux” réteg-csoportra, és csinálj egy új réteget (layer-t). Legyen a neve „Body”. Kattints – a CTRL-t nyomva tartva – a model csoport „Body” rétegére. A kijelölés felveszi a modell alakját.. Töltsd ki feketével a kijelölést. (a final tux csoportban lévo body réteg legyen kiválasztva.)

2.) Készíts egy új réteget „White stain” néven. Válaszd ki ezeket a színeket:

Előtér: R:208 G:208 B:208 ( #D0D0D0)
Háttér: R:171 G:171 B:171 ( #ABABAB)

Válaszd ki a „GRADIENT-TOOL-t” és használd a „FOREGROUND TO BACKGROUND” színátmenetet linear módban. Rajzolj egy átmenetet a kijelölés tetejétol az alja felé.

3.) Csinálj egy új réteget; nevezd el „Left wing”- nek. CTRL+Klikk a Model csoportban lévo megfelelőjére és színezd ki a kijelölést feketére. Ismételd meg ezt a lépést a Right Wing esetében is.

4.) Csinálj egy „left eye” nevu réteget. A következő színekkel dolgozz:

Elotér: R:230 G:230 B:230 (or #E6E6E6)
Háttér: R:201 G:201 B:201 (or #C9C9C9)

Használd a színátmenet-ezköszt (GRADIENT-TOOL) a 2. lépéshez hasonlóan, és készíts egy átmenetet a kijelölés tetejétől az alja felé.

5.) Kattints kétszer a réteg ikonján és válaszd ki az „INNER GLOW”-t (belső ragyogás). A panelen láthatsz egy kis, halvány-sárga négyzetet. Kattints rá és keresd ki ezt a színt : R:141 G:141 B:141 ( #8D8D8D). Multiply módot használj, és a ragyogás méretét állítsd 16 pixelre.

6.) Ismételd meg a négyes, ötös lépést a jobb szemen is.

Valami hasonlót kellene látnod:

7.) )Kattints a „Left eye” layer-re és készíts egy „Left pupil” nevu layer-t. Ctrl+Klikk a „model” csoporton belüli left pupil-ra és töltsd ki a kijelölést feketével. Ismételd meg ezt a lépést a jobb szemnél is, de most a „right eye”-ra kattints.

8.) Csinálj egy „Left foot” névvel ellátott layer-t. Ezekkel a színekkel dolgozz:
Elotér: R:224 G:205 B:0 (or #E0CD00)
Háttér: R:223 G:186 B:0 (or #DFBA00)

Rajzolj egy radial gradient-et A-ból B-be, ahogy a képen is látszik:

9.) Kattints kétszer a layer ikonján és a layer style panelen állítsd be az „INNER GLOW”-t (belső ragyogás) Ezt a színt add meg: R:235 G:192 B:0 (or #EBC000).
A „BLENDING” legyen „MULTIPLY” és a méret 13 pixel.

Ismételd meg a 8-9. lépést a „right foot” esetében is.

10.) Csinálj egy „Beak” nevu layert. Kattints a CTRL-t nyomva tarva a modell-beak-en. Majd állítsd be ezeket a színeket:

Előtér: R:238 G:227 B:0 ( #EEE300)
Háttér: R:234 G:195 B:0 ( #EAC300)

Most válaszd ki a „GRADIENT TOOL”-t és a linear gradient segítségével készíts egy átmenetet A-ból B-be a kép szerint:

Most itt járunk:

Innentől kezdve csak a „Final tux” csoporton belül dolgozun, a „Model” csoportot össze is csukhatod, de ne töröld ki, mert a szemöldökök elkészítésénél még szükségünk lesz rá.

11.) Kattints a „Body layer-re és készíts egy „Body reflect 1” nevezetu layert. Az ELLIPTICAL MARQUEE TOOL-lal (elliptikus kijelölo) csinálj egy kijelölést az ábra alapján:

12.) A FOREGROUND COLOR-t állítsd fehérre és válaszd ki a GRADIENT TOOL-t. A „FOREGROUND TO TRANSPARENT” színátmenettel dolgozz. (linear módban).
Készíts egy színátmenetet a kijelölés aljától a teteje felé.

13.) Ctrl+klikk a „Body” layer-en, aztán a Select > MODIFY > CONTRACT menüpontra kattins. A megjeleno ablakba írj 2-t. Csinálj egy új layer-t, a neve legyen „Body reflect 2”.

A gradient-tool-lal csinálj egy átmenetet A-pontóbl B-pontba.

14.) Az elliptical marquee tool-lal csinálj egy ehhez hasonló kijelölést:

Üss Delete-et és állítsd a layer átlátszóságát 79%-ra.

15.) Kattints a „Left eye” layer-re és készíts egy „Left eye reflect 1″ nevu réteget. Ctrl+klikk a”Left eye” layer-en, majd a SELECT > MODIFY > CONTRACT menü segítségével csökkentsd két pixellel a kijelölés méretét.

16.) A Gradient-tool-lal csinál egy átmenetet fehérbol átlátszó árnyalatba a kijelölés tetejétől a közepe felé.

17.) Az ELLIPTICAL MARQUEE TOOL segítségével csinálj egy ilyen kijelölést:

352

Üss Delete-et.

18.) Csinálj egy „Left eye reflect 2” nevu layert. Ctrl+klikk a „Left eye”rétegen, majd Select > modify > contract-tel csökkentsd a kijelölés méretét két pixellel. A GRADIENT TOOL-lal csinálj egy színátmenetet a kijelölés közepétől a teteje felé.

19.) Készíts egyi ilyen kijelölést:

Aztán Delete. A réteg átlátszósága (opacity) legyen 38%.

20.) ctrl+klikk a „Right eye” layeren és készíts egy új layert. Nevezd el „Right eye reflect 1” -nek. Ctrl+klikk a „Right eye” layer-en majd csökkentsd a kijelölés méretét két pixellel.

21.) A GRADIENT TOOL-lal csinálj egy átmenetet a kijelölés tetejétől a közepe felé.. Majd készíts egy ehhez hasonló kijelölést:

Üss Delete-et.

22.) Csinálj egy layert: „Right eye reflect 2”. Ctrl+klikk a „Right eye” layeren és csökkentsd a kijelölés méretét 2 pixellel. Majd készíts egy átmenetet lentről felfelé.

23.) Csinálj egy ehhez hasonló kijelölést.

Most üss Delete-et és csökkentsd a réteg opacity értékét 30-ra.

24.) Kattints a „Left pupil” layer-re és csinálj egy „Left pupil reflect 1” nevu réteget. Majd ctrl+klikk a „Left pupil” layer-en és csökkentsd a kijelölést 1 pixellel.

25.) Most csinálj egy átmenetet a kép alapján:

26.) Készíts egy ehhez hasonló kijelölést.

Üss Delete-et.

27.) A polygonal lasso eszközt használva csinálj egy ilyen kijelölést:

Üss Delete-et.

28.) Csinálj egy új layert: „Left pupil reflect 2”, Majd Ctrl+klikk a „Left pupil” rétegre és csökkentsd a méretét 1 pixellel.

29.) Csinálj egy átmenetet alulról fölfelé. Majd készíts egy ilyen kijelölést:

Üss Delete-et és állítsd az opacity-t 38%-ra.

30.) Add ki a Duplicate parancsot a „Left pupil reflect 1 and 2” rétegeken, nevezd át oket „Right pupil reflects 1 and 2” névre, és helyezd oket a „Right pupil” layerre majd üssCtrl+T-t hogy mozgathasd és méretezd őket.

Itt járunk:

Most jönnek a szemöldökök.

31.) Kattints a „Right wing” layerre, és készíts egy új layert „Left eyelid” névvel. Ctrl+klikk a modell „left eyelid” rétegén és töltsd ki a te layeredet feketével. Ismételd meg ezt a lépést a jobb szemöldökkel is.

32.) Kattints a „Left eyelid” layerre, majd Ctrl+klik, aztánSelect > Modify > contract,ahol írj 2-t a dialógusba.. Készíts egy „Left eyelid reflect” nevu layert.

Csinálj egy átmenetet:

33.) Majd egy ilyen kijelölést:

34.) Üss Delete-et majd add ki a FILTER > BLUR> GAUSSIAN BLUR parancsot és állítsd az értékét 0.7 pixelre. Vedd a layer átlátszóságát 73%-ra.

35.) Kattints a „Right eyelid” layerre, ctrl+click, majd csökkentsd a kijelölés méretét két pixellel. Csinálj egy új réteget:”Right eyelid reflect”.

Most egy átmenetet kell csinálnod a kép alapján:

36.) Az elliptical marquee tool segítségével rajzolj egy ilyen kijelölést:

37.) Üss delet-et, szüntesd meg a kijelölést és nyomj CTRL+F-et (ez megismétli az elozoleg használt filter-t), és állítsd a réteg opacity-jét 73 %-ra.

Tipp: A CTRL+ALT+F parancs megnyitja az elozoleg használt effekt párbeszédpanelét (vagy alkalmazza az effektet ha nincs lehetőség a panel megnyitására)

38.) Kattints kétszer a „Beak” layeren és kattints az „inner glow” fülre. Ezt a színt használd.: R:235 G:192 B:0 (#ECB000). A blending mód legyen MULTIPLY, a méret 13 pixel.

39.) A „Beak” layeren dolgozz, és csinálj egy új réteget Call it „Beak reflect 1” néven. Ctrl+klikk a „Beak” layeren, majd a kijelölést csökkentsd 2 pixellel. Csinálj egy fehérből átlátszó árnyalatba átmeno gradient-et az ábra szerint.

40.) Készíts egy hasonló kijelölést:

Üss Delete-et.

41.) Csinálj egy „Beak reflect 2” nevu réteget. Használd a ctrl+klikk-et a „Beak” layeren és csökkentsd a kijelölés mértékét 2 pixellel. Csinálj egy ilyen átmenetet:

42.) Ctrl-klikk a „Beak” layeren majd SELECT > TRANSFORM; mozgasd a kijelölést a képen látható módon:

Üss Delete-et.

43.) Kattints a „White stain” layerre és csinálj egy „White stain reflect 1” nevű réteget. Hozz létre egy ilyen kijelölést:

44.) Rajzolj egy fehér-átlátszó átmenetet az ábrán látható módon:

Most Ctrl+Klikk a white stain layeren,majd üss CTRL+SHIFT+I -t és Delete-et.

45.) Csinlj egy”White stain reflect 2″ layert, Ctrl+klikk a „White stain” rétegen és csökkentsd a méretét 2 pixellel.

Csinálj egy ehhez hasonló átmenetet:

Állítsd az átlátszóságot 40%-ra.

46.) Klikkelj a „Left foot” layerre és csinálj egy „Left foot reflect” layert. Majd hozz létre egy ilyen kijelölést:

47.) Csinálj egy étmenetet fentrol lefelé. Most szüntesd meg a kijelölést másold a layert, majd nevezd át „Right foot reflect” -re, és helyzed el a „Right foot” layer felett. Most valahogy így kell kinéznie:

48.) Kattints a „Left wing” layeren, és csinálj egy „Left wing reflect 1” nevu réteget. Ctrl+klikk a „Left wing” rétegen majd csökkentsd a kijelölés méretét 2 pixellel. Most csinálj egy ilyen átmenetet A-ból B-be.

49.) Ctrl+klikk a layer-re , majd SELECT > SELECTION és vidd a képen látható pozícióba:

Az átlátszóságot állítsd 76%-ra.

50.) Másold a”Left wing reflect 1″ layerr és helyzed a”Right wing” layer fölé. Nevezd át „Right wing reflect 1”-nek, majd Ctrl+A és Edit > Transform > Flip horizontal, majd vidd a helyére a layer-t.

51.) Kattints a „Left wing reflect 1” layerre és csinálj egy „Left wing reflect 2” nevu layert. Most Ctrl+Klikk a „Left wing” layeren, Csökkentsd a kijelölés méretét 1 pixellel, majd töltsd ki fehér színnel.

52.) Most ismét csökkentsd a kijelölés méretét, de most 2 pixellel.

53.) A POLYGONAL LASSO TOOL-lal jelölj ki egy hasonló területet:

Üss Delete-et.

54.) Ctrl+Klikk a „Body” rétegen, majd üss Delete-et, és a réteg átlátszóságát állítsd 47%-ra.

55.) Másold a „Left wing reflect 2” layer-t és vidd a „Right wing reflect 1” réteg fölé, majd nevezd át „Right wing reflect 2”-re. Jelöld ki a rajzterületet (Ctrl+A) és nyomj CTRL+T-t (ez megismétli a legutóbbi transzformációt, jelen esetben a vízszintes) és vidd a layer-t a bal szárny fölé.

A tükröződésekkel végeztünk, most jönnek az árnyékok.

Valami ilyesmit kell látnod:

56.) Kattints a „White stain reflect 2” layerre és csinálj egy új réteget: „Left foot inner shadow”. Készíts egy ilyen kijelölést:

Töltsd ki a kijelölést feketével és szüntesd meg a kijelölést.

57.) FILTER > BLUR > GAUSSIAN BLUR, ahol 7.1 -et állíts be.

58.) Mozgasd lejjebb az árnyékot, majd Ctrl+Klikk a „Body” rétegen. Nyomj CTRL+SHIFT+I -t és Delete-et. Állítsd az átlátszóságot 70%-ra.

Most ezt kell látnod:

59.) Másold a layert és nevezd el „Right foot inner shadow”-nak. Majd nyomj CTRL+A-t és CTRL+T-t. Vidd az árnéyot a megfelelő helyre:

60.) Kattints a „Right foot reflect” layerre, és csinálj egy „Left foot shadow” nevu réteget. Ctrl+Klikk a „Left foot” layer-en és Select > Modify > Expand, majd adj meg 5-öt a megjelenő panelen. Színezd ki a kijelölést feketére.

61.) Készíts egy ehhez hasonló kijelölést:

Üss Delete-et majd szüntesd meg a kijelölést.

62.) Nyomj CTRL+ALT+F (a Gaussian blur ablak elérése) és állítsd az elmosás mértékét 7,1-re.

63.) Ctrl+Klikk a „Left foot” layer-re és nyomj Ctrl+Shift+i -t, majd Delete-et. Deselect majd állítsd a layer átlátszóságát 29%-ra..

64.) Másold a „Left foot shadow” layert, nevezd át „Right foot shadow”-ra , jelöld ki a rajzterületet (CTRL+A), és nyomj CTRL+T -t, majd vidd a helyére az árnyékot.

65.) Kattints a „Body” layerre és csinálj egy „Drop shadow” nevű réteget. majd helyezd a Body réteg alá.

66.) Készíts egy ilyen kijelölést:

Fesd ki feketére, majd Deselect.

67.) Nyomj CTRL+ALT+F-et és állítsd a Gaussian blur értékét 5.8-ra. Majd vedd az átlátszóságot 50%-ra.

68.) Kattints a „White stain reflect 1” layerre és csinálj egy „Beak shadow” nevű layert. A POLYGONAL LASSO TOOL segítségével készíts egy ilyen kijelölést:

69.) A foreground color legyen fekete, majd használd a”Foreground to transparent” linear gradient-et hogy egy átmenetet készíthess fentről lefelé. Deselct majd CTRL+ALT+F. A radius legyen 3,6.

70.) Utolsó lépésként kattints duplán a „Left eye” layerre és válaszd ki a „Drop shadow”-t Ezeket a beállításokat használd:

Szín: black
Blending mode: Multiply
Angle: 90°
Opacity: 63%
Distance: 4 pixels
Size: 13 pixels

Ismételd meg a jobb szemmel is.

Ha helyesen hajtottad végre a leírtakat, egy ilyen kis pofás pingvint kaptál:

Elég jó lett, nemde? :P

————————–
Eredeti tutorial szerzője: Overlord59
Eredeti tutorial helye: http://www.crystalxp.net/tuto/en19-make-a-g2-tux-with-adobe-photoshop.html

27 HOZZÁSZÓLÁS

  1. Ha letöltöd a .psd-t (márpedig miért ne töltenéd le?), látni fogod a Rétegek (v. Layers) panelon, hogy van egy „Model” csoport/mappa hívhatod, ahogy jólesik, és egy „Final Tux” is. Na az utóbbiról van szó!

  2. Ok kössz
    Már csak egy kérdésem van az adobe mappán belül hova tegyem amit leszedtem???

  3. Nem ártana valamilyen szinten ismerni azt a programot, amivel dolgozni akarsz…

  4. Most nem arról van szó hogy nem ismerem hanem arról hogy nem vágom az angolt
    És nem igaz h ennyit nem lehetne megtenni h leirna valaki egy útvonalat ha már egyszer ien hüly** ír vki tutort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. G-Unit3!
    Ha letöltötted a psd fájlt, azt nem kell sehová rakni az adobe mappán belül, az a photoshop formátuma, amivel elmented a munkád.
    Tehát a psd fájlt csak meg kell nyitni a Photoshoppal. (vagy behúzni a ps-be)
    A rétegek ablakban fogod látni a két rétegcsoportot amiről szó van.

    Sony500!
    Lehetnél kicsit toleránsabb a kezdőkkel.

  6. No, erre meg én mondom azt, hogy aki annyira kezdő, hogy egy sima psd fájlt sem képes megnyitni a Photoshopban (File/Open), az még véletlenül se fogjon hozzá ehhez a tutorialhoz.

    Higgyetek nekem, tudom, mit beszélek, én kábé egy évvel ezelőtt csináltam ezt végig, és mondhatom, feladta a leckét. Ez a tutorial végtelenül összetett, és bonyolult, és ha valaki nem elég rutinos az eszközök, valamint a segédbillentyűk használatában, akkor nagyon nehéz lesz neki. Ennél a tutornál, már nem elég, ha valaki nagyon akarja, az eszközöket már kézségszinten, úgymond vakon is kell tudni kezelni, mert csak a modell maga, rengeteg részből áll.

    De hogy ne beszéljek virágnyelven, a következő a helyzet: Van egy psd fájl, ami külön mappákba rendezve tartalmazza az alakzatok részeit. Egy-egy testrész akár több rétegből is állhat. Ezek, nagyon gondosan, külön csoportokba vannak rendezve a psd fájlban. Külön a test, jobb láb, bal láb, jobb szárny, bal szárny, fej, jobb és bal szem, pupillák, szemöldökök, csőr, stb. (lehet, hogy kihagytam valamit) Ez annyiban könnyíti meg a munkát, hogy a testrészek már el vannak készítve, nem nekünk kell még ezeket is megrajzolni. A tutorial során, ezeket a semleges színű rétegeket kell kiszínezni, rárakni a tükröződéseket, a csillogást, miegymás.

    Tehát letöltjük a forrásfájlt, és simán megnyitjuk a Photoshopban. Utána pedig, a tutorialt követve kiszínezzük ezeket.

  7. Igen meg is nyitottam csak azt hittem h nem jó mert össze-vissza volt színezve de most már értem és köszönöm vizitor neked a megértésed
    üdv

  8. Nagyon tetszik de hát tod lenne eg ykérdésem honnan tudom letölteni amivel ezt megrajzolhatom mert ezt nem írtad le lehet leírtad vagy ennek magától értetődőnek kellene lenni de sajna nem tom :( és ha lehet megtudod mondani honnan lehet letölteni??

  9. Mitholhonnan kell letölteni?? Ha saját magad szeretnéd megrajzolni az alakzatokat a Photoshop arra is kitűnően megfelel. Tudom ajánlani a vektorgrafikus eszközöket!

  10. Tuxing: esetleg próbáld már meg ezt mégegyszer megfogalmazni, mert eddig kétszer olvastam végig, de nem sikerült kihámozni belőle semmit. Egy-két vessző sokat segítene a dolgon. ;)

    Esetleg arra gondolsz, hogy hol tudod az Adobe Photoshop nevű programot letölteni? Mert akkor nem segíthetek.

  11. Rendben már minden meg van már csak arra kéne a válaz hol van a réteg ikonja hova kattintsak kétszer?? hol van az INNER GROW mer sehol s etalálom

  12. Pedig hát ugye az Adobe hivatalos oldalának a linkje is ki van téve a lapra, csak nehéz megtalálni úgy el van dugva! ;) Most gondold meg, hogy a leírtakból mennyit ért meg az, aki még a saját problémáját sem tudja megfogalmazni rendesen? Aki meg még ott tart, hogy a program nevét sem tudja, annak nem hinném, hogy éppen ezzel kéne kezdeni a tanulást! De nem akarom magam ismételni, leírtam már többször is.
    http://www.tutorial.hu/linux-pingvin-tux-keszitese/#comment-2430

  13. Nincs vmi „Photoshop for Dummies” e-book, amit ilyenkor be tudnék linkelni? :)

  14. Van! Az ilyeneket én el szoktam tenni, hogy ilyenkor belinkelhessem. ;)

    Tuxing, a te gondodon csak ez segíthet!
    http://www.tutorial.hu/alapveto-tudnivalok/

    Rágd át magad az anyagon, ne akarj algebrázni, ha az ujjaidat sem tudod megszámolni! Ha ezek már mennek készségszinten, majd akkor jöhet a következő kérdés. Annak nincs értelme, hogy minden műveletet külön itt tárgyaljunk ki!

  15. a réteg ikonja a layer palette-n van, de akkor úgy egyszerűbb hogy a layer-re kattints jobb gombal, kijön h blending options, arra katt és kijön egy ablak, bal oldalon megtalálod az inner glowot

    nekem is lenne egy kérdésem, még a legeslegelején miután megcsinálom a body réteget, hiába kattintok a ctrl használatával a layerre a mappán belül nem veszi fel a kijelölés az alakot:S megtudja vki mondani h mért van ez?

  16. jézus, már lassan ledöbbenek önmagamon, csak annyi volt a probléma hogy nem a layer képére kattoltam ctrl-el hanem a layer neve melletti üres részrexDD de thx a helpet;)

  17. Ha több réteg van egy csoportban, akkor először abba belelépünk, vagyis megnyitjuk, kiválasztjuk a réteget, és úgy Ctrl+Klikk. A mappára, vagyis a csoport mappaikonjára hiába kattintasz, abból nem lesz kijelölés, mivel több réteget is tartalmaz. Mindig a mappán belül egy konkrét rétegre kattints, és úgy működni fog. Ha nem jelenik meg a kijelölés, az csak abban az esetben lehetséges, ha a réteg üres. Ha van rajta tartalom, mindenképpen működni kell neki, csak lehet, hogy rossz rétegen állsz.

  18. és igen ezaz, megcsináltam,amúgy nem is nehéz, igaz az alapokat ismerni kell hozzá,viszont nem nehéz, cs nagggyon összetett, nekem 2órába tellett de meglett:)

  19. Egyébként nem is tévedtél olyan nagyot. A régebbi verziókban nem volt muszáj a bélyegképre kattintani, az egész sávot figyelembe vette. A CS-széria óta kell kimondottan a bélyegképet célozni, nekem sok időbe tellett, amíg megszoktam. Cserébe a CS-be már beépítettek olyan hasznos dolgokat, mint a réteg nevére kattintva duplán átnevezhetjük. Régen ezt jobbgombos menüből kellett csinálni. A duplakattintás egyből a régegeffektekhez vitt. Most viszont, hogy már a bélyegkép is foglalt, a címsor is foglalt, nehéz duplázással eltalálni, hogy behatolhassunk a rétegeffektekbe. Lassan már én is kezdem megszokni a Layer paletta alján lévő fx nyomkodását.

    Ha két óráig tartott, az még nem is olyan sok. Nekem annak idején jóval több időt vett igénybe. Mindamellett ezt egy nagyon hasznos tutorialnak találtam, és mindenkinek bátran merem ajánlani, hogy megcsinálja. Hiába nem nekünk kell benne rajzolni, csak színezni, de mire ezt valaki elkészíti, megtanulja a színek keverését, a gradient editor beállításait, kijelölések elkészítését, a különféle rétegkeverési módokat, és jónéhány gyorsbillentyűt. Lehet, hogy kihagytam valamit. Szóval aki ezt elkészíti, az alapvető dolgokat olyannyira begyakorolja, hogy később sokszorosan megtérül a ráfordított idő. Ez a lecke egy igazi PS gyorstalpaló, és tartson akár 2 órán át, akár fél napig, nagyon hasznos!

  20. húúú! hát ez nem is volt olyan nehéz mint amire számítottam. a végeredmény is egész pofás lett, úgyhogy kössz a tutorialt, nagyon jó!!!

  21. Örülök, hogy tetszik! ;)

    Nekem az tetszett a tutorban, hogy nagyon sok más objektum elkészítésében is felhasználható módszereket mutat be.

  22. Ez teljes mértékben igaz! Mire végigcsinálja valaki, ezek a dolgok olyan kézségszinten fognak menni, hogy nocsak! Mindenkinek merem ajánlani, hogy bátran vágjon bele.

  23. Jó tutorial. :) Kicsit felesleges, de ötletes, szép kivitelezésű. :) Gratulálok a szerzőnek!

  24. Feleslegesnek éppen nem mondanám. Kezdő voltam, amikor végigcsináltam; izzadtam vele rendesen; de mire végeztem, egy egész rakás alapvető műveletet begyakoroltam (kijelölés létrehozása, kitöltés, gradient beállítás stb), amik elengedhetetlenek a PS használatához. Szvsz ez nagyon hasznos, és a végére sem unja meg az ember, annyira jól ki van dolgozva a figura.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét