Ajánló: Dofollow linkek, alap SEO lista és webarculat javítás

Hogyan növelhetjük az eladásokat a weboldalunk arculatának feljavításával

Az első benyomás minden területen fontos, ezért a weboldalunkat is érdemes ilyen szemmel megvizsgálni. Bármilyen színvonalas is egy oldal tartalmilag, ha rossz az összkép vagy nehezen lehet rajta navigálni a látogatók, bizony hamar bezárják az ablakot. Az arculattervezés napjainkban egyre nagyobb hangsúlyt kap, ám mielőtt felkérnénk egy neves dizájner irodát érdemes az alábbi pontokon végigmenni. Ez az angol nyelvű cikk felsorolja azokat az egyszerű lépéseket, amelyekkel mi magunk is sokat javíthatunk a weboldalunk teljesítményén. A főbb pontok:

Eladást növelő arculati elemek

  • Összeillő színpárok és betűtípusok
  • Átlátható navigáció
  • Tanúsítványok és ajánlások
  • Infografikák

Eladást csökkentő arculati elemek

  • Túlzsúfolt oldalak
  • Össze nem illő színek
  • Bonyolult navigáció
  • Automatikusan lejátszódó multimédia fájlok

Dofollow közösségi könyvjelző oldalak, amelyeken fent kell lenned

Manapság a komoly cégek már nem engedhetik meg maguknak, hogy ne legyenek fent legalább egy közösségi oldalon. A közösségi oldalak nyújotta lehetőségekről már korábban is írtunk, de most egy különleges részterületről lesz szó: a közösségi könyvjelző oldalakról. Ezek az oldalak többféleképpen is hasznunkra válhatnak: segíthetnek jobb helyezést elérni a keresőkben, valamint látogatókat is hoznak az oldalunkra. Ez az angol nyelvű cikk hasznos tanácsokat ad a közösségi könyvjelző oldalak használatához. A főbb pontok:

  • Ahol mindenképpen osszunk meg tartalmakat: Twitter, Facebook, Pinterest, Google+, Scoop IT, Storify, Tumblr
  • Érdemes a megosztásokhoz WordPress plugint használni
  • Hosting ajánlatok (bár ennek nincs igazán sok köze a dofollow linkekhez)
  • Ajánlott dofollow közösségi könyvjelző oldalak listája

Kiegészítés (Harder):

  1. Az eredeti cikkben elég sok (46) olyan közösségi oldalt listáznak, ahonnan dofollow linket szerezni, de lesz a cikkben még egy link (konkrétan ez), ahol egy még bővebb lista érhető el, 100 db ilyen ötlettel. A tanácsom az, hogy mielőtt nagy elánnal elkezdenél regisztrálni mindenhova és megosztani a cikkeidet, azért ellenőrizd le, hogy még mindig dofollow linkeket ad-e, van-e átirányítás rajta (pl. mint a twitter esetében) stb… mert a helyzet azért változhat menet közben. :)
  2. A WordPress plugin sem rossz ötlet, de érdemes számításba venni olyan megoldásokat is, mint például a PromoRepublic, Hootsuite, Buffer stb… ezekkel is nagyon gyorsan lehet szép bejegyzéseket készíteni melyet aztán 1-2 kattintással akár több közösségi oldalra is meg lehet osztani. Ezek használata persze már túlmutat a “sima linkszerzésen“, tervezetten használva egy ilyen eszközt például hatékonyabban tudod menedzselni az közösségi felületeken történő megjelenésedet.

A blogokat emberek és keresőmotorok is olvassák: SEO teendők listája a weboldalunkon belül

A weboldalra beérkező forgalom java még mindig a keresőmotorokon keresztül érkezik, ezért különösen fontos, hogy minél jobb helyezést érjen el az oldalunk. Ez az angol nyelvű infografika felsorolja azokat a weboldalon belül megvalósítható apró változtatásokat, amelyekkel javíthatjuk oldalunk helyezését. A főbb témák:

  • SERP-n (Search Engine Result Page) történő megjelenést befolyásolják:
    • Meta cím
    • URL
    • Meta leírás
  • Blog bejegyzések, cikkek esetében amire érdemes figyelni
    • Címsor
    • Megosztás
    • Képek
    • Szövegtörzs
    • Alcímek
    • Kulcsszavak
    • Belső linkek
  • Weboldal egészét érintő pontok
    • Szerezz rád mutató hivatkozásokat
    • Használj Schema adatokat (mikroadatokat)
    • Ellenőrizd a weboldalad sebességét, betöltődési idejét
    • Bizonyosodj meg róla, hogy a keresőrobotok indexelését semmi nem blokkolja
    • Használj reszponzív webdizájnt
    • Kerüld el tartalomduplikálást

Szerző: Mészáros Dóra

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét