Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
Link Shim – Facebook
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...
Letiltott Facebook hirdetések fellebbezése
Ez általában dilemmát szokott okozni az ügyfeleknek, hogy fellebbezzenek e, ha letiltották a hirdetésüket, vagy ne. A válasz egyszerű. Ha mi is úgy ítéljük, hogy jogosan tiltották le a hirdetést, akkor javítsuk, és ne...
Facebook hirdetési fiókhiba
Belépünk a Facebook hirdetési fiókunkba és ez a látvány fogad.
Persze pánik és értetlenség tör ki rajtunk, hogy mi a nyavaja történhetett, hogy leállít az egész fiókunk. Nem is húzom tovább az...
Részletes célzásbővítés bekapcsolva!
A részletes célzásbővítés nem új funkció a Facebookon. Viszont nagyon figyelni kell rá, mert a Facebook elkezdte bevezetni, hogy az alapértelmezett beállítás már a "bekapcsolva":
Mivel eddig az alapértelmezett beállítás a "Kikapcsolva" volt, könnyű elsiklani...
Facebook hirdetési fiók feltörés
Hogyan előzhetjük meg a Facebook fiókunk feltörését?
1., Használjunk külön, komplex jelszót. Ne olyat adjunk meg, amit sok más helyen is használunk. A jelszavunk legyen bonyolult. https://www.jelszogenerator.hu/ vagy egyéb jelszógenerátor alkalmazásokban tudunk bármilyen variációban jelszavakat...
Facebook hirdetési support, kapcsolatfelvételi lehetőségek
Facebook chat
support
A leggyorsabb módja a kapcsolatfelvételnek a Facebook chat supportja. Ezt az alábbi linken érhetjük el: https://www.facebook.com/business/help/support
Ha itt rákattintunk a 'Kezdés' gombra, utána meg kell adnunk, hogy milyen témában szeretnénk segítséget kérni, válasszuk ki...
Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban
Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk:
Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot:
Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot:
Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor
Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk.
1., A...
Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...











