Kezdőlap Facebook hirdetés

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés: cikkek, esettanulmányok, know-how-k, tippek, trükkök. Alapoktól a profi szintig. Ha érdekel a Facebook PPC, olvass minket rendszeresen!

Facebook hirdetési fiókhiba

Facebook hirdetési fiókhiba

0
Belépünk a Facebook hirdetési fiókunkba és ez a látvány fogad. Persze pánik és értetlenség tör ki rajtunk, hogy mi a nyavaja történhetett, hogy leállít az egész fiókunk. Nem is húzom tovább az...
Amit a Facebook hirdetésekről tudnod érdemes

Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is

0
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat. Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...

Link Shim – Facebook

0
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...
Facebook Vállalkozáskezelő létrehozása

Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása

0
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk. 1., A...
Facebook hirdetés tesztelés

Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése

0
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
Facebook post hirdetés nem aktivitás céllal

Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal

0
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket Tipikus, amit konverziós céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek, így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook lookalike lista létrehozása bug

Ha nem működik: Facebook hasonmás/lookalike lista létrehozása

0
Amióta a Facebook megszüntette, hogy a földrajzi helyet is meg kell adni a hasonmás listák létrehozásakor, azt tapasztalom, hogy hiába választja ki az ember a lookalike lista létrehozását, a „Célközönség létrehozása” gomb inaktív marad és így a...
A facebook már nem támogatja a Chrome-t

A facebook nem támogatja a Chrome-t

Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek? A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Facebook hirdetés 5+1 tévhit

Facebook hirdetés 5+1 tévhit

0
1., A Facebook mesterségesen drágítja a hirdetéseket A minap beszélgettem egy jól menő középvállalkozás tulajdonosával. Aki, mivel terjeszkedni szeretne, cégen belülre akarja vinni a Facebook PPC-t. Emiatt illetékes kollégával Facebook képzésre is elmentek. Nem tudom, hogy...
Letiltott Facebook hirdetések fellebezése

Letiltott Facebook hirdetések fellebbezése

0
Ez általában dilemmát szokott okozni az ügyfeleknek, hogy fellebbezzenek e, ha letiltották a hirdetésüket, vagy ne. A válasz egyszerű. Ha mi is úgy ítéljük, hogy jogosan tiltották le a hirdetést, akkor javítsuk, és ne...