Kezdőlap Facebook hirdetés

Facebook hirdetés

Facebook hirdetés: cikkek, esettanulmányok, know-how-k, tippek, trükkök. Alapoktól a profi szintig. Ha érdekel a Facebook PPC, olvass minket rendszeresen!

Facebook hirdetési fiók összeomlása

Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány

0
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
Facebook marketing

Facebook marketing tippek és alapok

0
Miből áll a Facebook marketing? A Facebook marketing alapban két lábból áll: Facebook oldal menedzsmentje Facebook hirdetés A Facebook hirdetés működik Facebook oldal menedzsment nélkül is (oldalnak kell lennie, de nem szükséges, hogy folyamatosan...
Facebook lookalike lista létrehozása bug

Ha nem működik: Facebook hasonmás/lookalike lista létrehozása

0
Amióta a Facebook megszüntette, hogy a földrajzi helyet is meg kell adni a hasonmás listák létrehozásakor, azt tapasztalom, hogy hiába választja ki az ember a lookalike lista létrehozását, a „Célközönség létrehozása” gomb inaktív marad és így a...
Facebook videó hirdetés

Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?

0
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”, vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre. Kétféle optimalizációs lehetőségünk van: 1., ThruPlay:  a hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook kétfaktoros hitelesítés

Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása

1
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk: Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot: Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot: Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Facebook hirdetés tesztelés

Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése

0
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai

Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai

0
Facebook hirdetéskezelő létrehozása A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
A facebook már nem támogatja a Chrome-t

A facebook nem támogatja a Chrome-t

Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek? A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Amit a Facebook hirdetésekről tudnod érdemes

Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is

0
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat. Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...

Link Shim – Facebook

0
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...