Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
Facebook marketing tippek és alapok
Miből áll a Facebook marketing?
A Facebook marketing alapban két lábból áll:
Facebook oldal menedzsmentje Facebook hirdetés
A Facebook hirdetés működik Facebook oldal menedzsment nélkül is (oldalnak kell lennie, de nem szükséges, hogy folyamatosan...
Ha nem működik: Facebook hasonmás/lookalike lista létrehozása
Amióta a Facebook megszüntette, hogy a földrajzi helyet is
meg kell adni a hasonmás listák létrehozásakor, azt tapasztalom, hogy hiába
választja ki az ember a lookalike lista létrehozását, a „Célközönség
létrehozása” gomb inaktív marad és így a...
Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook kétfaktoros hitelesítés beállítása
Kétfaktoros hitelesítés beállítása Facebook mobil applikációban
Először a jobb fölső sarokban található szendvics menüre kattintunk:
Válasszuk a legfölső, beállítások menüpontot:
Görgessünk kicsit lejebb és válasszuk a "Biztonság és bejelentkezés" menüpontot:
Ezen belül találjuk meg a "Kétfaktoros hitelesítést. Válasszuk...
Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez
Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai
Facebook hirdetéskezelő létrehozása
A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
A facebook nem támogatja a Chrome-t
Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek?
A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Amit a Facebook hirdetésről tudnod érdemes cégvezetőként, marketingesként is
Ebben a cikkben olyan alapismereteket szeretnék nyújtani, amivel jó, ha tisztában vagyunk marketingesként, cégtulajdonosként akkor is, ha van PPC-sünk, aki kezeli a kampányainkat.
Mint minden marketing eszközt, így a Facebook hirdetést is szinkronizálni kell...
Link Shim – Facebook
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...