Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...
Facebook feed hirdetésekhez
Mi kell a Facebook feedbe?
Kötelező mezők:
"id" "title" "description" „availability” "condition" „price” „link” "image_link" "brand",
Nem kötelező mezők, de érdemes alapból használni:
"sale_price""product_type"
Facebook által javasolt mező a google_product_category, ami lényegében a Google saját taxonómiája a...
Facebook webhely tartomány ellenőrzése
Miért van erre szükség?
Több okot is fölsorakoztathatunk. Ebből az egyik, hogy az Apple az iOS 14-el olyan módosításokat vezetett be, ami érinti az adatok átadását, emiatt a mérési lehetőségek is megváltoztnak. Ez arra késztette...
Facebook hirdetési fiókhiba
Belépünk a Facebook hirdetési fiókunkba és ez a látvány fogad.
Persze pánik és értetlenség tör ki rajtunk, hogy mi a nyavaja történhetett, hogy leállít az egész fiókunk. Nem is húzom tovább az...
Facebook hirdetéskezelő tanfolyam, képzés – hogyan válasszunk
Az első, amit érdemes eldöntenünk, hogy milyen oktatási módszer jön be nekünk, hogyan tudunk hatékonyan tanulni. Például sok videós tanfolyam elérhető magyar és angol nyelven is, viszont, ha nem tudunk hatékonyan tanulni videókból, akkor...
Link Shim – Facebook
Minden digitális marketingszakember számára ismerős lehet a pillanat, amikor izgatottan merülünk el a Google Analytics adatok tengerében, csak hogy rájöjjünk, a Facebook referrer forgalom értelmezése nem is olyan egyértelmű, mint gondoltuk. Itt jön képbe...
Egy Facebook hirdetési fiók összeomlása – esettanulmány
2017. májusában vettem át a szóban forgó Facebook hirdetési fiókot. Előzőleg a cég maga kezelte a hirdetéseit és átlag 1500 Ft-ért hoztak egy vásárlást. A fiókban csak promoted post hirdetések futottak, nem voltak célközönség...
Facebook marketing tippek és alapok
Miből áll a Facebook marketing?
A Facebook marketing alapban két lábból áll:
Facebook oldal menedzsmentje Facebook hirdetés
A Facebook hirdetés működik Facebook oldal menedzsment nélkül is (oldalnak kell lennie, de nem szükséges, hogy folyamatosan...
Facebook hirdetési support, kapcsolatfelvételi lehetőségek
Facebook chat
support
A leggyorsabb módja a kapcsolatfelvételnek a Facebook chat supportja. Ezt az alábbi linken érhetjük el: https://www.facebook.com/business/help/support
Ha itt rákattintunk a 'Kezdés' gombra, utána meg kell adnunk, hogy milyen témában szeretnénk segítséget kérni, válasszuk ki...
Facebook Vállalkozáskezelő/Business manager létrehozása és beállítása
Amire figyeljünk a Facebook Vállalkozáskezelő, hirdetéskezelő, Facebook-oldal létrehozásakor
Mielőtt belefognánk, van pár dolog, amit érdemes figyelembe venni, mielőtt a vállalkozáskezelőnket, (angol nevén Business Manager) hirdetési fiókunkat (angol nevén Ads Manager), valamint a Facebook-oldalunkat beállítjuk.
1., A...