Facebook hirdetési fiók feltörés
Hogyan előzhetjük meg a Facebook fiókunk feltörését?
1., Használjunk külön, komplex jelszót. Ne olyat adjunk meg, amit sok más helyen is használunk. A jelszavunk legyen bonyolult. https://www.jelszogenerator.hu/ vagy egyéb jelszógenerátor alkalmazásokban tudunk bármilyen variációban jelszavakat...
Facebook hirdetés 5+1 tévhit
1., A Facebook
mesterségesen drágítja a hirdetéseket
A minap beszélgettem egy jól menő középvállalkozás tulajdonosával. Aki, mivel terjeszkedni szeretne, cégen belülre akarja vinni a Facebook PPC-t. Emiatt illetékes kollégával Facebook képzésre is elmentek. Nem tudom, hogy...
Facebook hirdetéskezelő létrehozása és beállításai
Facebook hirdetéskezelő létrehozása
A Facebook hirdetéskezelőt gyakorlatilag nem kell létrehoznunk, mert, ha van Facebook accountunk, akkor hirdetéskezelőnk is van. A hirdetéskezelőt a Facebook hol hirdetéskezelőnek, hol hirdetési fióknak nevezi, a kettő ugyanaz. Elterjedtebb, hogy hirdetéskezelőnek...
Facebook postok hirdetése nem aktivitás céllal
Vegyük előbb a konverziós céllal futtatott post hirdetéseket
Tipikus, amit konverziós
céllal hirdethetünk, amennyiben már van elég statisztika a fiókban, a termék
postok. Ezeknek egy külön típus szereplője az akciós postok. Ezek határidősek,
így csak adott határnapig tudjuk...
Facebook hirdetések – kreatívok tesztelésének tervezése
Milyen megközelítéssel fogjunk neki a tesztek tervezéséhez
Amikor az ember kreatív teszteléseket tervez és elmondja az ügyfélnek, hogy milyen lehetőségek vannak, gyakran kerül szembe azzal, hogy ügyfél természetesen majd’ mindent akar tesztelni. A probléma az,...
A facebook nem támogatja a Chrome-t
Most láttam én is és nem értem az okát, de úgy tűnik hogy a facebook már nem támogatja a Chrome böngészőt. Az IE-t igen, de Chrome-t nem ... noooormálisak ezek?
A http://www.facebook.com/unsupportedbrowser oldalt meglátogatva Chrome...
Az ideális Facebook célközönség méret
Ha kezdők vagyunk, általában könnyebb úgy dolgozni, ha etalonokat használunk, amihez tudunk igazodni. A későbbiekben jön el az, hogy megértjük és átlátjuk annyira az egész rendszer működését, hogy ezektől az etalonoktól már ésszerűen el...
Facebook hirdetési fiók minősége: Account Quality eszköz
Hasznos funkció, amivel nyomon tudjuk követni, hogy áll az accountunk, valamint a megfellebbezett hirdetéseink.
Itt érhetjük el: https://business.facebook.com/accountquality
Ez amiatt jó, mert pontosabb rálátásunk lesz arra, hogy ilyen szempontból mi a helyzet az...
Részletes célzásbővítés bekapcsolva!
A részletes célzásbővítés nem új funkció a Facebookon. Viszont nagyon figyelni kell rá, mert a Facebook elkezdte bevezetni, hogy az alapértelmezett beállítás már a "bekapcsolva":
Mivel eddig az alapértelmezett beállítás a "Kikapcsolva" volt, könnyű elsiklani...
Facebook videó hirdetés: mi van a hype mögött?
Mit kell tudni a Facebook videó kampányokról
Az alapvető videó kampány Facebookon a „Videómegtekintések”,
vagy video view kampánytípus. Ez fókuszál és optimalizál videómegtekintésre.
Kétféle optimalizációs lehetőségünk van:
1., ThruPlay: a
hirdetéseket úgy jeleníti meg, hogy a legtöbb befejezett videólejátszást...











