Kezdőlap Google hirdetés

Google hirdetés

Google Ads témakör

Google Ads tanulás

Google Ads tanulás

0
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre. Google Skillshop Sajnos a Google a tananyagainak az...
Google Ads - hirdetés a konkurenciára

Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban

0
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
3 kezdő tipp Google Ads hirdetőknek

3 kezdő tipp Google Ads kampányok menedzseléséhez

0
1., Módosítás után eltűnő statisztikák Átállítod egy kulcsszó egyezési típusát? Rájöttél, hogy elgépeltél valamit egy hirdetési szövegben és kijavítod? Utána azt vesszed észre, hogy eltűntek a statisztikáid és nem érted...
DSA: dinaikus keresési hirdetések

Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA

0
Mi a DSA kampány? A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege, hogy a felhasználó által a Google keresőbe...
Megjelenésre optimalizált Google search kampányok

Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?

0
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy...
Google Ads kulcsszókutatás

Google Ads kulcsszókutatás

0
A kulcsszókutatás a Google Ads search kampányainak az alapja. Ilyenkor nem csak azt vizsgáljuk, hogy mire akarunk majd hirdetni, hanem arról is döntünk, hogy mire nem. Döntünk egyfelől azáltal, hogy fölvesszük e...
Google carousel szöveges hirdetés

Google carousel szöveges hirdetések – már Magyarországon is tesztelik

0
Még 2019. júniusában röppent föl a hír, hogy a Google fejleszti és teszteli a carousel formátumban megjelenő szöveges hirdetéseket. Ez egy, csak mobilon megjelenő hirdetési formátum. Sajnos nekem még...
Google Ads: A földrajzi célzás csapdái

A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban

0
A Google Ads Help egy meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról szóló súgó cikk itt található:
Google Ads változások

Változások a Google Adsben

0
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt...
Google Ads javaslattétel esettanulmány

Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány

0
Alapjában véve semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül. Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok...