Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA
Mi a DSA kampány?
A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A
dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege,
hogy a felhasználó által a Google keresőbe beírt keresési kifejezést felelteti
meg a Google...
Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy megjelenésre szeretnénk...
Google Ads kulcsszókutatás
A kulcsszókutatás a Google Ads search kampányainak az alapja. Ilyenkor nem csak azt vizsgáljuk, hogy mire akarunk majd hirdetni, hanem arról is döntünk, hogy mire nem. Döntünk egyfelől azáltal, hogy fölvesszük e az adott...
Google carousel szöveges hirdetések – már Magyarországon is tesztelik
Még 2019. júniusában röppent föl a hír, hogy a Google fejleszti és teszteli a carousel formátumban megjelenő szöveges hirdetéseket.
Ez egy, csak mobilon megjelenő hirdetési formátum. Sajnos nekem még nem sikerült előcsalnom, úgyhogy print screent,...
A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban
A Google Ads Help egy
meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a
cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról
szóló súgó cikk itt található:
https://support.google.com/google-ads/answer/1722043
Bár a földrajzi célzás (geotarget)
haszálata...
Változások a Google Adsben
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító
Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a phrase match is...
Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány
Alapjában véve
semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül.
Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok alkalmazásra, amikor nézett valamit a fiókban,...
Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat
A
kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu
Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy
egyértelmű, világos leírás, kezdőként nehéz átültetni a gyakorlatba.
Amíg nincs elég tapasztalatunk, addig érdemes...
Google hirdetés – a kezdetek: Google Ads fiók létrehozása
Google Ads: a kezdetek
Ha visszaemlékszem a kezdetekre két dolog jut eszembe:
Az univerzum
születése: hatalmas sötétség, benne egy fénylő kis stabil pontocska.
Az átlag
kisgyerek, aki próbálja megérteni a babák születését és nem bír rájönni egyedül
a furfangra.
Na meg...
Google Ads tanulás
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre.
Google Skillshop
Sajnos a Google a tananyagainak az elérhetőségét, tudásközpontjának az elnevezését többször változtatta. Jelenleg Skillshop néven fut,...