Kezdőlap Google hirdetés

Google hirdetés

Google Ads témakör

Google Ads javaslattétel esettanulmány

Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány

0
Alapjában véve semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül. Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok...
Google Ads kulcsszóegyezési típusokhoz gyakorlati tanácsok

Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához

0
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat A kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy egyértelmű, világos leírás, kezdőként...
Új Google Ads fiók regisztrálása

Google hirdetés – a kezdetek: Google Ads fiók létrehozása

0
Google Ads: a kezdetek Ha visszaemlékszem a kezdetekre két dolog jut eszembe: Az univerzum születése: hatalmas sötétség, benne egy fénylő kis stabil pontocska. Az...
Google Ads tanulás

Google Ads tanulás

0
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre. Google Skillshop Sajnos a Google a tananyagainak az...
Google Ads - hirdetés a konkurenciára

Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban

0
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
3 kezdő tipp Google Ads hirdetőknek

3 kezdő tipp Google Ads kampányok menedzseléséhez

0
1., Módosítás után eltűnő statisztikák Átállítod egy kulcsszó egyezési típusát? Rájöttél, hogy elgépeltél valamit egy hirdetési szövegben és kijavítod? Utána azt vesszed észre, hogy eltűntek a statisztikáid és nem érted...
DSA: dinaikus keresési hirdetések

Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA

0
Mi a DSA kampány? A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege, hogy a felhasználó által a Google keresőbe...
Megjelenésre optimalizált Google search kampányok

Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?

0
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy...