Google Ads kulcsszókutatás
A kulcsszókutatás a Google Ads search kampányainak az alapja. Ilyenkor nem csak azt vizsgáljuk, hogy mire akarunk majd hirdetni, hanem arról is döntünk, hogy mire nem. Döntünk egyfelől azáltal, hogy fölvesszük e...
Google carousel szöveges hirdetések – már Magyarországon is tesztelik
Még 2019. júniusában röppent föl a hír, hogy a Google fejleszti és teszteli a carousel formátumban megjelenő szöveges hirdetéseket.
Ez egy, csak mobilon megjelenő hirdetési formátum. Sajnos nekem még...
A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban
A Google Ads Help egy
meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a
cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról
szóló súgó cikk itt található:
Változások a Google Adsben
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító
Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt...
Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány
Alapjában véve
semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül.
Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok...
Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat
A
kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu
Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy
egyértelmű, világos leírás, kezdőként...
Google hirdetés – a kezdetek: Google Ads fiók létrehozása
Google Ads: a kezdetek
Ha visszaemlékszem a kezdetekre két dolog jut eszembe:
Az univerzum
születése: hatalmas sötétség, benne egy fénylő kis stabil pontocska.
Az...
Google Ads tanulás
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre.
Google Skillshop
Sajnos a Google a tananyagainak az...
Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal
A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
3 kezdő tipp Google Ads kampányok menedzseléséhez
1., Módosítás
után eltűnő statisztikák
Átállítod egy kulcsszó egyezési típusát? Rájöttél, hogy elgépeltél valamit egy hirdetési szövegben és kijavítod? Utána azt vesszed észre, hogy eltűntek a statisztikáid és nem érted...