Kezdőlap Google hirdetés

Google hirdetés

Google Ads témakör

Google Ads kulcsszóegyezési típusokhoz gyakorlati tanácsok

Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához

0
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat A kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy egyértelmű, világos leírás, kezdőként...
Google Ads tanulás

Google Ads tanulás

0
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre. Google Skillshop Sajnos a Google a tananyagainak az...
Google carousel szöveges hirdetés

Google carousel szöveges hirdetések – már Magyarországon is tesztelik

0
Még 2019. júniusában röppent föl a hír, hogy a Google fejleszti és teszteli a carousel formátumban megjelenő szöveges hirdetéseket. Ez egy, csak mobilon megjelenő hirdetési formátum. Sajnos nekem még...
Google Ads - hirdetés a konkurenciára

Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban

0
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
Google Ads kulcsszókutatás

Google Ads kulcsszókutatás

0
A kulcsszókutatás a Google Ads search kampányainak az alapja. Ilyenkor nem csak azt vizsgáljuk, hogy mire akarunk majd hirdetni, hanem arról is döntünk, hogy mire nem. Döntünk egyfelől azáltal, hogy fölvesszük e...
DSA: dinaikus keresési hirdetések

Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA

0
Mi a DSA kampány? A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege, hogy a felhasználó által a Google keresőbe...
Új Google Ads fiók regisztrálása

Google hirdetés – a kezdetek: Google Ads fiók létrehozása

0
Google Ads: a kezdetek Ha visszaemlékszem a kezdetekre két dolog jut eszembe: Az univerzum születése: hatalmas sötétség, benne egy fénylő kis stabil pontocska. Az...
Google Ads változások

Változások a Google Adsben

0
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt...
Google Ads: A földrajzi célzás csapdái

A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban

0
A Google Ads Help egy meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról szóló súgó cikk itt található:
Megjelenésre optimalizált Google search kampányok

Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?

0
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy...