A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban
A Google Ads Help egy
meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a
cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról
szóló súgó cikk itt található:
Változások a Google Adsben
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító
Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt...
Google Ads tanulás
Természetesen sokféleképpen tanulhatunk. Ebben a cikkben azt szeretném bemutatni, hogy maga a Google milyen lehetőségeket bocsát a rendelkezésünkre.
Google Skillshop
Sajnos a Google a tananyagainak az...
Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal
A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány
Alapjában véve
semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül.
Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok...
Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA
Mi a DSA kampány?
A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A
dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege,
hogy a felhasználó által a Google keresőbe...
Google carousel szöveges hirdetések – már Magyarországon is tesztelik
Még 2019. júniusában röppent föl a hír, hogy a Google fejleszti és teszteli a carousel formátumban megjelenő szöveges hirdetéseket.
Ez egy, csak mobilon megjelenő hirdetési formátum. Sajnos nekem még...
Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat
A
kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu
Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy
egyértelmű, világos leírás, kezdőként...
Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy...
3 kezdő tipp Google Ads kampányok menedzseléséhez
1., Módosítás
után eltűnő statisztikák
Átállítod egy kulcsszó egyezési típusát? Rájöttél, hogy elgépeltél valamit egy hirdetési szövegben és kijavítod? Utána azt vesszed észre, hogy eltűntek a statisztikáid és nem érted...