Mi a gond a Google Ads javaslattételeivel? – esettanulmány
Alapjában véve
semmi, amíg nem fogadjuk el őket kritika nélkül.
Hogy mi történhet, ha nem így teszünk, azt az alábbi példa mutatja. Az egyik ügyfél véletlenül rányomott a javaslatok alkalmazásra, amikor nézett valamit a fiókban,...
Guide a dinamikus keresési hirdetésekhez – DSA
Mi a DSA kampány?
A DSA kampány a Google Ads search kampányok egyik típusa. A
dynamic search ads rövidítése, magyarul dinamikus keresési hirdetés. Lényege,
hogy a felhasználó által a Google keresőbe beírt keresési kifejezést felelteti
meg a Google...
Google hirdetés – a kezdetek: Google Ads fiók létrehozása
Google Ads: a kezdetek
Ha visszaemlékszem a kezdetekre két dolog jut eszembe:
Az univerzum
születése: hatalmas sötétség, benne egy fénylő kis stabil pontocska.
Az átlag
kisgyerek, aki próbálja megérteni a babák születését és nem bír rájönni egyedül
a furfangra.
Na meg...
Google Ads kulcsszókutatás
A kulcsszókutatás a Google Ads search kampányainak az alapja. Ilyenkor nem csak azt vizsgáljuk, hogy mire akarunk majd hirdetni, hanem arról is döntünk, hogy mire nem. Döntünk egyfelől azáltal, hogy fölvesszük e az adott...
Konkurens kulcsszavak kezelése Google Ads kampányokban
Konkurens kulcsszavak kezelése kizáró kulcsszavakkal
A Google Ads kampányok optimalizálásának egy igen fontos lépése, hogy kézben tartjuk a keresési kifejezéseket, amire ténylegesen megjelenik a kampányunk.
Mivel közel minden esetben az exact matchen (pontos egyezés) kívül,...
3 kezdő tipp Google Ads kampányok menedzseléséhez
1., Módosítás
után eltűnő statisztikák
Átállítod egy kulcsszó egyezési típusát? Rájöttél, hogy elgépeltél valamit egy hirdetési szövegben és kijavítod? Utána azt vesszed észre, hogy eltűntek a statisztikáid és nem érted mi történt.
A legkisebb módosítás is...
Google Ads kereső kampányok megjelenésre optimalizálva – drágább a jobb pozíció?
Elég ritka ugyan, de előfordul, hogy pozícióra optimalizáljuk a Google search kampányokat. Bár az átlag pozíció mérőszámot a Google Ads 2019. szeptemberében kivezette, de kaptunk egy algoritmust, és optimalizálási stratégiának beállíthatjuk, hogy megjelenésre szeretnénk...
Változások a Google Adsben
Megszűnik a modified broad / általános egyezés-módosító
Még február 4-én tette közzé a Google, hogy megszünteti a modified broadot. Gyakorlatilag összevonják a phrase match-csel, a kifejezésegyezéssel. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a phrase match is...
Gyakorlati tanácsok a Google Ads kulcsszóegyezési típusok használatához
Hogyan használjuk kezdetben a kulcsszóegyezési beállításokat
A
kulcsszóegyezési típusokat jól elmagyarázza a Google Ads súgó cikke: https://support.google.com/google-ads/answer/7478529?hl=hu
Tapasztalataim szerint, attól függetlenül, hogy ez egy
egyértelmű, világos leírás, kezdőként nehéz átültetni a gyakorlatba.
Amíg nincs elég tapasztalatunk, addig érdemes...
A földrajzi célzás csapdája a Google kampányokban
A Google Ads Help egy
meglehetősen jól összeállított és megírt segédlet. Úgyhogy most nem is az a
cél, hogy leírjam az abban már szereplő információkat. A földrajzi célzásokról
szóló súgó cikk itt található:
https://support.google.com/google-ads/answer/1722043
Bár a földrajzi célzás (geotarget)
haszálata...