Internet Business Promoter (IBP)

3
Az Internet Business Promoter-ről hirtelen nem is tudom mit mondja, annyi mindenre képes: kulcsszóválasztás, honlap analizálás, optimalizálás, helyezések ellenőrzése stb.. Elég összetett és sokrétű program, 1-2 este nem elég arra, hogy átnézd és kipróbáld minden...

Domain Backlinks Checker

2
Találtam egy nagyon jó domain backlink ellenőrző felületet (online cucc), ami meglehetősen részletes adatokat ad. Egyrészt tetszik, hogy a linkeket nem ömlesztve kapom meg, hanem tld és domainek szerint csoportosítja őket, de ezen kívül...
Google 404 hibák

A Google szerint a 404-es hibák nem rontják oldalunk helyezését

0
A webmesterek körében évek óta tartja magát a tévhit, miszerint minél több 404-es oldal, illetve hiba található honlapunkon, a Google annál több büntetést oszt ki számunkra, illetve annál hátrébb sorolja weboldalunkat. A vállalat egyik...

Overture – Keyword Selector Tool

0
Az online eszköz segítségével könnyű a kulcsszó választás. Az online, ingyenesen elérhető eszköz nagyszámú keresési statisztikák alapján ajánl kulcsszavakat a keresett szóhoz/kifejezéshez. Ám a program a keresési statokat csak a hozzá tartozó szoftverekből tudja kinyerni,...

Google Chrome vs Google Webfonts – probléma

4
Belefutottam egy igen érdekes problémába a minap: a Google Chrome nem jeleníti meg rendesen a Google Webfont-okat (vagy legalábbis egyes fontokat biztos nem). A szöveg helyett krikszkraszokat rajzol ki, mutatom hogyan: Saját blogom Firefox alatt Blogom...
site speed google analytics

Site speed – új funkció a Google Analytics-ben

7
BoGyesz hívta fel a minap erre a hírre a figyelmet a SEO fórumon, de a kérésnek megfelelően eddig nem lett belőle hír. Asszinkron kódban a módosítás: var _gaq = _gaq || ; _gaq.push(); _gaq.push(); _gaq.push(); ...

Google SEO Guide & Mindmap

1
Nemrég volt hír a lapon a "Google SEO Start Guide" megjelenéséről és most a híreket böngészve belekadtam egy hozzá kapcsoló, hasznos anyagba. Google SEO Guide & Mindmap A webprofits.com elkészítette a "Google SEO Guide" tartalmán alapuló...

Amiket nem szeretnek a keresők

2
A cikk a "Keresőoptimalizálás és prioritások" c. leírás folytatása, viszont az első rész végig arról szólt, hogy melyek azok a lépések, melyeket el kell követni. E leírás pedig arról szól, hogy mik azok a lépések,...

LinkVendor – Domain Popularity Checker

6
Backlink ellenőrzéshez már volt is a lapon tipp és lesz is még, de azt mindenképp szeretném már az elején elmondani, hogy a sok-sok online eszköz közül az alábbi az egyik kedvencem. A kezelése nagyon egyszerű,...
tartalommarketing

Tartalommarketing-stratégia 5 lépésben

A tartalommarketing ma egy nagyon divatos szó lett, amelyet ha konkrétan meghatározott célok mellett használnak, valóban nagyon sokat lendíthet az adott területen, de ha csak úgy a levegőbe durrogtatnak, akkor semmilyen, profitban is megmutatkozó...