Internet Business Promoter (IBP)
Az Internet Business Promoter-ről hirtelen nem is tudom mit mondja, annyi mindenre képes: kulcsszóválasztás, honlap analizálás, optimalizálás, helyezések ellenőrzése stb..
Elég összetett és sokrétű program, 1-2 este nem elég arra, hogy átnézd és kipróbáld minden...
Domain Backlinks Checker
Találtam egy nagyon jó domain backlink ellenőrző felületet (online cucc), ami meglehetősen részletes adatokat ad. Egyrészt tetszik, hogy a linkeket nem ömlesztve kapom meg, hanem tld és domainek szerint csoportosítja őket, de ezen kívül...
A Google szerint a 404-es hibák nem rontják oldalunk helyezését
A webmesterek körében évek óta tartja magát a tévhit, miszerint minél több 404-es oldal, illetve hiba található honlapunkon, a Google annál több büntetést oszt ki számunkra, illetve annál hátrébb sorolja weboldalunkat. A vállalat egyik...
Overture – Keyword Selector Tool
Az online eszköz segítségével könnyű a kulcsszó választás.
Az online, ingyenesen elérhető eszköz nagyszámú keresési statisztikák alapján ajánl kulcsszavakat a keresett szóhoz/kifejezéshez. Ám a program a keresési statokat csak a hozzá tartozó szoftverekből tudja kinyerni,...
Google Chrome vs Google Webfonts – probléma
Belefutottam egy igen érdekes problémába a minap: a Google Chrome nem jeleníti meg rendesen a Google Webfont-okat (vagy legalábbis egyes fontokat biztos nem). A szöveg helyett krikszkraszokat rajzol ki, mutatom hogyan:
Saját blogom Firefox alatt
Blogom...
Site speed – új funkció a Google Analytics-ben
BoGyesz hívta fel a minap erre a hírre a figyelmet a SEO fórumon, de a kérésnek megfelelően eddig nem lett belőle hír.
Asszinkron kódban a módosítás:
var _gaq = _gaq || ;
_gaq.push();
_gaq.push();
_gaq.push();
...
Google SEO Guide & Mindmap
Nemrég volt hír a lapon a "Google SEO Start Guide" megjelenéséről és most a híreket böngészve belekadtam egy hozzá kapcsoló, hasznos anyagba.
Google SEO Guide & Mindmap
A webprofits.com elkészítette a "Google SEO Guide" tartalmán alapuló...
Amiket nem szeretnek a keresők
A cikk a "Keresőoptimalizálás és prioritások" c. leírás folytatása, viszont az első rész végig arról szólt, hogy melyek azok a lépések, melyeket el kell követni.
E leírás pedig arról szól, hogy mik azok a lépések,...
LinkVendor – Domain Popularity Checker
Backlink ellenőrzéshez már volt is a lapon tipp és lesz is még, de azt mindenképp szeretném már az elején elmondani, hogy a sok-sok online eszköz közül az alábbi az egyik kedvencem.
A kezelése nagyon egyszerű,...
Tartalommarketing-stratégia 5 lépésben
A tartalommarketing ma egy nagyon divatos szó lett, amelyet ha konkrétan meghatározott célok mellett használnak, valóban nagyon sokat lendíthet az adott területen, de ha csak úgy a levegőbe durrogtatnak, akkor semmilyen, profitban is megmutatkozó...